مجموعه حیوانات خانگی کرمان پِت

مجموعه حیوانات خانگی کرمان پِت

وبلاگ

خانه / مقالات / هزینه نگهداری از سگ چقدره؟

هزینه نگهداری از سگ چقدره؟

نگهداری سگ چقدر هزینه داره؟

هزینه نگهداری از سگ مهم ترین سوالی که تقریباً همه خانواده ها و کسانی که قصد به سرپرستی گرفتن یک سگ را دارند باهاش روبرو هستند و از من و همکارانم می پرسند.

 

هزینه نگهداری از یک سگ یا گربه در ماه و سال چقدر است؟

در این کلیپ برای شما به صورت کامل توضیح دادم که هزینه نگهداری از سگ چقدره و در مجموع چه هزینه هایی را باید در نظر بگیرید.

 

نگهداری از یک حیوان خانگی نیازمند چندین هزینه اصلی و ضروری می باشد که بدون این هزینه ها نگهداری از پِت امکان پذیر نیست، مثل هزینه های واکسیناسیون و خرید لوازم اولیه و ضروری برای پِت هاست.

 

از طرفی یکسری هزینه ها هم صرفاً سلیقه ایه و میشه گفت سگ یا گربه شما برای زندگی در کنار شما به آنها نیاز ندارد.

ولی خیلی از صاحبین پِت برای سگ یا گربه خودشان هزینه میکنند و همانطور که گفتم کاملاً سلیقه ای و صاحب پِت بیشتر برای دلخوشی و گاهاً راحتی بیشتر سگ یا گربه خودش انجام می دهد.

 

نکته ای که خیلی از خریداران سگ و گربه که قصد خرید سگ یا گربه دارند در نظر نمی گیرند، محل زندگی خودشان است که دسترسی به امکانات اولیه و ثانویه پِت را به راحتی دارند یا نه و این نکته خیلی مهمی هست که در ویدئو این مورد را هم به صورت کامل توضیح دادم.

 

در این کلیپ هزینه ها را دسته بندی کردم که به راحتی میتوانید به نتیجه تقریباً دقیقی برای هزینه های نگهداری پِت خودتون برسید.

 

این کلیپ در کانال یوتیوب و همنچنین آپارات بازگذاری شده که در اینجا لینک هر دو را قرار میدهم و به راحتی میتوانید در این پلتفرم ها مشاهده کنید.

لطفا بعد از دیدن کامل کلیپ نظر خودتون را برای ما کامنت کنید.

 

برای مشاهده کلیپ در آپارات روی این لینک کلیک کنید

 

برای مشاهده کلیپ در یوتیوب روی این لینک کلیک کنید

Author picture

من مهران کرمانی هستم. کارشناس ارشد مهندسی معماری و علاقه مند به حیوانات خانگی.
از سال 88 مجموعه کرمان پِت را راه اندازی کردم و امروز با پشتوانه علمی و عملی در خدمت شما هستم تا بهترین خدمات مربوط به حیوانات خانگی را به شما ارائه کنم.

اشتراک گذاری این نوشته

5/5

1 دیدگاه در “هزینه نگهداری از سگ چقدره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید