مجموعه حیوانات خانگی کرمان پِت

مجموعه حیوانات خانگی کرمان پِت

قوانین کرمان پت

خانه / قوانین کرمان پت

قوانین کرمان پت

لوگو کرمان پت

بخش قوانین کرمان پت، اطلاعات مفیدی برای شما دارد

در این بخش مواردی که باید زمان خرید سگ و گربه در نظر بگیرید توضیح داده شده و مجموعه کرمان پِت همواره به آنها پایبند است. رعایت این نکات موجب رزومه درخشان و خوش نامی کرمان پت شده و این موارد جزو قوانین کرمان پت هستند.

مهمترین قوانین کرمان پت

مجموعه کرمان پِت همواره تمام سعی و تلاش خود را برای ارائه بهترین خدمات به مشتری ها دارد و سابقه درخشان و خوش نامی ما گواه بر این ادعاست، لذا شناخت محل خرید حیوان خانگی بسیار مهم است. قوانین مجموعه ما به شرح زیر است:

سن توله سگها نباید کمتر از ۶ هفته باشد

یک پرورش دهنده خوب توله های کمتر از این سن را نمی فروشد. رشد و نمو توله ها در ۶ تا ۸ هفتگی صورت می گیرد.

توجه داشته باشید که چشمها و گوشهای توله سگ در حدود 2 تا 3  هفتگی باز می شوند و در آن زمان است که تازه می تواند محیط پیرامون خود را شناسایی کند و از حدود هفته چهارم زندگی به بعد می تواند غذای جامد را تست کند.

توله ها را بعد از 6 هفتگی می توان از شیر مادر جدا کرد، زیرا از ابتدای هفته پنجم توله ها شروع به خوردن غذای کمکی همراه با شیر مادر کرده اند و این موضوع باعث آمادگی توله برای جدا شدن از شیر مادر خواهد شد.

درست است که در مجموعه kermanpets شرایط پیش فروش توله سگ وجود دارد، اما طبق قوانین کرمان پت، زمان تحویل توله بعد از پایان ۶ هفتگی می باشد.

 

توله سگ نباید حالت شلی داشته باشد

نباید از گوش، چشم و بینی ترشح غیر طبیعی داشته باشد. آنها باید تمیز و دارای پوشش موی تمیزی باشند. مدفوع توله سگ باید سفت باشد.

قوانین مجموعه کرمان پِت این امکان را به شما می دهد که بلافاصله پس از خرید، توله را نزد دامپزشک ببریدو از سلامت پِت مطمئن شوید. در صورتی که توله بیمار باشد و دامپزشک کتباً بیماری را تایید کند، مجموعه کرمان پِت پس گرفتن و تعویض توله را متعهد خواهد شد.

 

اصرار به فروش نژاد یا توله سگ خاص

هنگام خرید سگ اگر فروشنده حیوان خانگی به شما برای نژاد خاصی اصرار کند و مدام نظر شخصی اش را به شما گوشزد کند بدانید که تنها قصدش فروش یا واگذاری توله های خودش می باشد.

هدف اصلی کارشناسان فروش ما، مشاوره اصولی در زمینه خرید سگ به شماست تا با اشراف کامل به همه شرایط نگهداری و رسیدگی اقدام به نگهداری و خرید نمایید.

 

بهداشت محیط  پرورشگاه، یکی از قوانین کرمان پت

وقتی مجموعه ای از نظر بهداشت قوی باشد حیوانات آن ها نیز سالم و در سلامت هستند.

در مجموعه های پرورش حیوانات که بهداشت محیط رعایت نشده، امکان بیماری های عفونی و بیماری های ویروسی در سگ های مولد و توله سگ ها بسیار زیاد است.

مجموعه ما یکی از بهداشتی ترین مراکز تکثیر و پرورش حیوانات خانگی است و به همین دلیل شیوع بیماری در مجموعه بسیار پایین بوده و همواره در حال ضدعفونی کردن مجموعه هستیم.

 

گارانتی و ضمانت سلامت توله بعد از خرید یکی از مهمترین قوانین کرمان پت

در صورت مشکل در سلامت توله ها تا 48 ساعت پس از خرید و تایید بیماری توسط دامپزشک، طبق قوانین کرمان پت در صورت نیاز به درمان تمامی هزینه های  درمان سگ از طرف ما پرداخل میگردد.

چنانچه مشکل قابل درمان نباشد یا به دنبال درمان مشکلات بعدی را شامل شود، توله سالم جایگزین می گردد.

اگر سگ یا گربه مشابه و مورد پسند شما موجود نباشد، تمام مبلغ پرداختی استرداد داده خواهد شد.

 

پس گرفتن توله سگ

طبق قوانین کرمان پت، بعد از فروش توله، مجموعه در قبال پس گرفتن توله به دلایل مختلف اعم از مخالفت خانواده، مشکلات با همسایه ها، سختی رسیدگی و نگهداری، عدم توانایی در تربیت سگ و غیره هیچگونه مسئولیتی ندارد.

تمامی این نکات در زمان خرید سگ و گربه به خریداران محترم توضیح داده خواهد شد.

 

استعلام قیمت توله سگ

قیمت حیوان خانگی اعم از سگ و گربه به صورت توافقی صورت می گیرد، ما در کرمان پِت ادعا داریم تا بهترین کیفیت و اصالت را در حیوانات خود داریم و توله میکس و با اصالت پایین به شما دوستان عزیز تحویل نخواهیم داد.

بنابراین قیمت توله اصیل و با کیفیت قطعاً از نژاد های میکس و ترکیبی بالاتر است. پیشنهاد ما استعلام قیمت قبل از خرید، از مجموعه های مختلف است تا بتوانید با اشراف کامل نسبت به خرید از ما اقدام نمایید.

طبق قوانین کرمان پت بعد از خرید سگ و گربه از ما، مبنا بر آگاهی شما از قیمت های موجود در بازار است.

 

با یکبار خرید از مجموعه کرمان پِت تفاوت ها را احساس می کنید و از خرید خود و پشتیبانی همیشگی ما راضی خواهید بود.

 

با مشاهده رفتار یک فرد با حیوانات، میتوانید درباره شخصیتش قضاوت کنید.      “Paul McCartney

Author picture

من مهران کرمانی هستم. کارشناس ارشد مهندسی معماری و علاقه مند به حیوانات خانگی.
از سال 88 مجموعه کرمان پِت را راه اندازی کردم و امروز با پشتوانه علمی و عملی در خدمت شما هستم تا بهترین خدمات مربوط به حیوانات خانگی را به شما ارائه کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید